Ben je het zat om elke dag aan je financiën te werken?
Wij hebben de perfecte oplossing voor je! Onze app bespaart je kostbare tijd en houdt je 24/7 op de hoogte van je administratie. Zo loop je niet langer achter de feiten aan en kun jij je richten op de toekomst van je bedrijf.
Stop met het verspillen van tijd met verouderde methoden en download nu onze app! Scan je factuur en upload ze eenvoudig in de app. Het gaat rechtstreeks naar je administratie. Je persoonlijke dashboard toont ook aandachtspunten of ontbrekende facturen. Administratie is niet langer een intensieve, lastige taak. Met onze app heb je altijd je administratie bij de hand. Veilig opgeslagen in de cloud.
Maak je geen zorgen over moeilijke woorden als journaalposten, grootboekrekeningen of crediteuren. Wij houden het liever simpel. Bovendien kun je je eigen factuursjablonen maken die passen bij de unieke stijl van jouw bedrijf.
En dat allemaal voor een vast bedrag per maand.
Geen papierwerk meer
Weg met dat papier. Beter voor je bedrijf én het milieu!
Vast bedrag per maand
Vaste kosten betekent geen verrassingen achteraf.
Altijd en overal real-time inzicht
Real-time inzicht met onze apps en overzichtelijke dashboards.
Wij nemen je werk uit handen
Wij maken het je zo gemakkelijk mogelijk. Zo hou jij tijd over.
Alles in één app
Alle financiën op één plek. Overzichtelijk en online. Klinkt goed toch? Werk jij het liefst in één systeem? Efficiënt en snel? Dan is onze app wat voor jou. Geen verouderde boekhoudpakketten. Of erger: multomappen. Met onze app staat je boekhouding op één plek. Op je laptop, tablet of telefoon. Wel zo makkelijk.
Met onze app weet je zeker dat je administratie juist, op tijd en volledig is. We zijn Geregistreerd Belastingadviseur en kunnen zelfs een koppeling maken met jouw systemen. Van belastingaangiften en jaarstukken tot salarisadministratie en rapportages. Wij regelen het. Het zit niet voor niets in onze naam: AdministratiefGemak.
Geen papierwerk meer
Met online boekhouden is er geen papierwerk meer nodig is. Van oudsher is boekhouding een zeer papierintensief proces geweest, waarbij bonnen, facturen en andere documenten werden bewaard. Met onze online boekhouden kan al deze informatie elektronisch worden opgeslagen, wat jou tijd en geld bespaart.
Daarnaast maakt online boekhouden het makkelijker om financiële informatie te delen en inzichtelijk te maken. In plaats van een stapel papieren te moeten doorzoeken, kun je alles vinden in je persoonlijke dashboard. Hier vind je openstaande taken, facturen die nog verwerkt of betaald moeten worden en andere aandachtspunten.
Vast bedrag per maand
Wij zijn er trots op dat onze klanten een vast bedrag per maand betalen. Dit betekent dat je altijd weet hoeveel je gaat betalen. Dit kan een groot voordeel zijn voor bedrijven die hun kosten willen budgetteren. Het betekent ook dat je zich geen zorgen hoeft te maken over verrassingen als het gaat om de rekening.
Je kunt er altijd op rekenen dat wij kwalitatief werk leveren tegen een prijs die past bij je budget. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie over hoe we je bedrijf kunnen helpen groeien.
Altijd up-to-date en realtime inzicht
Stel je je eens voor dat je altijd een actueel overzicht van je financiën hebt zonder dat je daar iets voor hoeft te doen. Dat biedt onze boekhoudapp. Jij wil het beste voor je bedrijf en dankzij onze software kan dat. Nooit meer foutjes of vergeten facturen.
Met onze app kun je eenvoudig transacties toevoegen en realtime zien hoe je saldo wordt beïnvloed. En de app is ontworpen met gebruiksvriendelijkheid en gemakkelijk in het achterhoofd. En als je ooit vragen hebt, staat ons team altijd voor je klaar.
Geen omkijken naar je administratie
Heb je geen zin in je boekhouding? Ben je allergisch voor het woord belastingaangifte? Niet meer nodig. Met onze app en extra services nemen we al het administratieve werk uit handen. Zo kan jij doen wat je het liefste doet: ondernemen.
Wij doen al het werk voor je. Je hoeft alleen je bonnetjes in te scannen en de rest gaat vanzelf. Of je nu een ZZP’er bent of een ondernemer met personeel, wij kunnen je helpen om je belastingen snel en professioneel te regelen.
De voordelen van Administratief gemak!
Administratief gemak
Vast abonnement, geen verrassingen
Wij behalen direct resultaat voor je bedrijf
Wij zijn digitaal georganiseerd en werken landelijk
We besparen geld ten opzichte van de traditionele boekhouders
Wij doen je fiscale aangifte, keurig op tijd!
Real Time inzicht in je cijfers, altijd en overal
ONZE PAKKETTEN
€69PER MAAND
Starter
€80 opstartkosten per administratie
- Dagelijkse verwerking boekhouding
- Verzorgen BTW aangiften (OB)
- Verzorgen aangiften inkomstenbelasting (IB)
- Bespreken jaarcijfers
- Toegang tot digitale archief
- Online administratie
- Toegang tot de APP
- Factureren via Yuki 3 p/mnd
€79PER MAAND
Basis
€80 opstartkosten per administratie
- Dagelijkse verwerking boekhouding
- Verzorgen BTW aangiften (OB)
- Verzorgen aangiften inkomstenbelasting (IB)
- Bespreken jaarcijfers
- Toegang tot digitale archief
- Online administratie
- Toegang tot de APP
- Factureren via Yuki 3 p/mnd
- Salaris administratie optioneel
€89PER MAAND
Standaard
€120 opstartkosten per administratie
- Dagelijkse verwerking boekhouding
- Verzorgen BTW aangiften (OB)
- Verzorgen aangiften inkomstenbelasting (IB)
- Bespreken jaarcijfers
- Toegang tot digitale archief
- Online administratie
- Toegang tot de APP
- Onbeperkt factureren via Yuki
- 2 advies uren inbegrepen
- Salaris administratie optioneel
€139PER MAAND
Premium
€150 opstartkosten per administratie
- Dagelijkse verwerking boekhouding
- Verzorgen BTW aangiften (OB)
- Verzorgen aangiften inkomstenbelasting (IB)
- Bespreken jaarcijfers
- Toegang tot digitale archief
- Online administratie
- Toegang tot de APP
- Onbeperkt factureren via Yuki
- 6 advies uren inbegrepen
- Inzicht in groei en branchecijfers (bench marking)
- Salaris administratie optioneel